تعمیر جاروبرقی ال جی

مشکلات قابل توجه در تعمیر جاروبرقی ال جی

یکی از رایج ترین مشکلات جاروبرقی که انواع مدل های این دستگاه را نیز در بر می گیرد، خاموش شدن ناگهانی آن است. همچنین گاهی ممکن است دستگاه روشن نشود. کار کردن به صورت نامنظم نیز از جمله دیگر مشکلات قابل توجه در تعمیر جاروبرقی ال جی به شمار می رود. یکی دیگر از مشکلاتی که توسط بسیاری از کاربران جاروبرقی گزارش می شود، پریدن فیوز هنگام استفاده از دستگاه ست. 

کاهش قدرت مکش در اثر مشکلات مختلف را نیز باید در لیست عمده اختلالات عملکردی جاروبرقی به شمار آورد. توجه داشته باشید که هرکدام از این مشکلات، در صورت تداوم و عدم رسیدگی، می توانند به دستگاه آسیب رسانده و زمینه ساز بروز مشکلات جدی تری در جاروبرقی lg شود. لذا در صورت مشاهده ی این موارد، هرچه زودتر اقدام به تعمیر جاروبرقی ال جی خود در یک تعمیرگاه معتبر نمایید.

 

روش های تعمیر جاروبرقی ال جی

از آنجا که مشکلات جاروبرقی ناشی از نقص یکی از قطعات این دستگاه است، طبعا تعمیر و یا تعویض قطعه ی مورد نظر، اصلی ترین روش برای تعمیر این محصول به شمار می رود. به عنوان مثال، در صورت خرابی کلید قطع و وصل جاروبرقی، با تعویض این قطعه می توان عملکرد دستگاه را به حالت عادی بازگرداند. همچنین اقداماتی از قبیل: 

پاک کردن سطح زغال و تیغه ها، تعویض زغالهای فرسوده با نمونه های جدید، تعویض موتور، تجدید سیم پیچی آرمیچر، کشیدن فنر زغالها و تنظیم فشار آن، تعویض آرمیچر، تمیز کردن تیغه ی کلکتور، برطرف کردن مشکلات جعبه ی ترمینال، تخلیه و یا تعویض کیسه ی جاروبرقی، تمیز کردن فیلتر دستگاه، تعویض شلنگ، تعویض یاتاقان و تعویض نگهدارنده های لاستیکی موتور، اصلی ترین روش های تعمیر جاروبرقی ال جی می باشند. توجه داشته باشید که انجام هریک از این اقدامات، نیازمند برخورداری از مهارت وتجربه ی بالایی در زمینه ی تعمیرات جاروبرقی می باشد. بروز هرگونه خطا در هریک از مراحل تعمیر یا تعویض قطعات این دستگاه، می تواند به بروز مشکلات جبران ناپذیری در جاروبرقی ال جی شما منجر گردد.

  
 

دلایل مهم در تعمیر جاروبرقی ال جی

مواردی همچون: خرابی دوشاخه و سیم رابط، نقص در کلید قطع و وصل دستگاه، کثیف شدن زغالهای موتور، خرابی زغالها، سوختن آرمیچر، تنظیم نبودن فاصله ی بین زغالها و تیغه، نیم سوز شدن آرمیچر، نیم سوز شدن کلافهای میدان، شل شدن نگه دارنده‌های لاستیکی موتور، شل شدن پروانه، شکستن یاتاقان و مواردی از این دست، عمده ترین دلایل مهم در تعمیر جاروبرقی ال جی به شمار می روند.

 تشخیص صحیح این دلایل، به تعمیرکاران کمک می کند که بهترین روش تعمیری را به کار گرفته و بدین ترتیب، مشکل دستگاه را سریع تر برطرف نمایند. گفتنی است بررسی و تشخیص دلایل خرابی جاروبرقی ال جی، تنها از عهده ی کارشناسان مجرب در این زمینه برآمده و کاربران عادی قادر به انجام آن نیستند.

منبع: نمایندگی ال جی در کرج

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.