نمایندگی لباسشویی دوو

نمایندگی لباسشویی دوو ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، فروش و تعویض قطعات این محصول به متقاضیان است. دارندگان این محصول می توانند با مراجعه به نمایندگی لباسشویی دوو و یا از طریق تماس با این مرکز، سرویس های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدل ها، دوقلو، درب از جلو و … را شامل می گردد.

 شایان ذکر است، غالب سرویس های مرتبط با تعمیرات لباسشویی بصورت سرویس در محل ارائه می گردد زیرا ابعاد بالای این دستگاه امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است. (مگر درشرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه وجود داشته باشد). سرویس‌های ارائه شده در این مرکز به دلیل پیروی از استانداردهای جهانی، از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار می‌باشند.

 در حوزه فروش، نمایندگی لباسشویی دوو ارائه دهنده جدیدترین مدلهای ماشین‌های لباسشویی و خدمات پس از فروش آنها است؛ در حوزه تعمیر نیز این مرکز ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ، تعمیر و تعویض برد، تعویض کمک، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و …. می‌باشد. شایان ذکر است در این سرویس کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر لباس‌شویی مشمول گارانتی و ضمانت است.

 

نمایندگی لباسشویی دوو ، نمایندگی فروش و تعمیر لباسشویی

خدمات ما در نمایندگی لباسشویی دوو در دو بخش فروش و تعمیر ارائه می گردد. کادر فروش لباسشویی دوو بهترین لباسشویی را به شما ارائه داده و کادر تعمیر با خدمات تعمیر، سرویس و نصب دستگاه در هر زمانی که بخواهید کنارتان هستند. در ادامه خدمات نمایندگی مجاز لباسشویی دوو به طور کامل در هر دو بخش شرح داده خواهد شد.

  

 

نمایندگی  تعمیر لباسشویی دوو

 کاربران کلیه مدلهای ماشین لباسشویی دوو می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش با مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی دوو تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر لباسشویی را ثبت نمایند. تعمیرات ماشین لباسشویی، توسط کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد؛ از این‌رو، نه تنها عیوب ایجاد شده در لباسشویی ها مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد.

 برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لباسشویی برطرف می‌گردد عبارت است از تعویض قفل درب ماشین لباسشویی، تعویض هیتر، تعویض پمپ تخلیه، تعویض واشر در ماشین لباسشویی، تعویض ترموستات، تعویض محفظه مواد شوینده و …. . در صورت مشاهده هر گونه اشکال در عملکرد ماشین لباسشویی بلافاصله دستگاه را خاموش کرده، از برق بکشید و با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید. در زمان تماس نوع اشکال پیش آمده و نشانه‌های مشاهده در دستگاه را با کارشناس نمایندگی لباسشویی دوو در میان بگذارید.

 

نمایندگی فروش لباسشویی دوو

کاربرانی که قصد خرید یکی از مدلهای ماشین لباسشویی دوو را دارند اما به دلیل بی‌پاسخ ماندن برخی پرسش‌ها هنوز در انتخاب و تصمیم نهایی خود دچار شک و تردید هستند می‌توانند با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی دوو تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در نمایندگی لباسشویی دوو سبب می گردد تا کاربر دستگاهی را خریداری نماید که بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای وی داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی، برترین گزینه به شمار آید.

 معرفی کامل لباسشویی به مراجعان، شرح ویژگی ها و قابلیت‌های لباسشویی، مقایسه لباسشویی مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب لباسشویی، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی لباسشویی دوو ‌می باشد.

منبع: نمایندگی لباسشویی دوو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.