علت خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی؟

علت خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی در این مقاله بررسی و پاسخ داده خواهد شد. طی سال های گذشته ، شاهد  مواردی از  ضعف در طراحی و تولید محصولات ال جی بوده ایم . خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی به این شکل دیده می شود که ، در ابتدا تلویزیون روشن شده و پس از نمایش لوگوی ال جی مجددا خاموش می شود . به این حالت ، در اصطلاح تعمیر تلویزیون reboot شدن گفته می شود.

 معمولا در این صورت  مین برد دستگاه دچار نقص شده است .  راه حل تعمیر تلویزیون از تعویض نرم افزار تا تعویض کامل برد را در بر می گیرد. باید به این نکته اشاره کنیم که ، این ایراد در بسیاری از مدل های تلویزیون ال ای دی ال جی ازجمله سری LB و LED و LED دیده می شود.

 

خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

درواقع دلایل خاموش شدن تلویزیون های ال جی در مدل های مختلف متفاوت است . به عنوان مثال به این موارد می پردازیم :

 

خاموشی ناگهانی تلویزیون های ال ای دی ال جی سری lw مربوط به برد مین آنها می باشد که در این حالت برد قابل تعمیر می باشد.

خاموشی ناگهانی تلویزیون ال ای دی ال جی در بیشتر موارد مربوط به برد پاور می باشد که برد پاور قابل تعمیر می باشد.

خاموشی ناگهانی تویزیون ال جی به مدل ۴۲led5600 مربوط به برد مین می باشد. خاطرنشان می سازیم ، تلویزیون ال ای دی ال جی ، معمولا دچار خرابی تصویر می شوند که بعد از روشن کردن تلویزیون اتفاق می افتد.

  

علت خاموش روشن شدن تلویزیون و راه حل آن

علت خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی  و راه حل آن ، در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد . راه حلی که برای جلوگیری از این مشکل باید به آن اشاره نماییم این است که ، ابتدا از اتصالات دستگاه خود مطمئن شوید . همچنین باید به این موضوع اشاره نماییم که ، نوسانات برق می تواند موجب بروز این مشکل شود .

  این تلوزیون ها به دلیل اینکه با ولتاژ بسیار پایین کار می کنند ، نوسانات برق می تواند تاثیرات مخربی برروی آن ها بگذارد . در واقع این یک ضعف برای دستگاه محسوب می شود که ، با یک نوسان  برق شاهد از کار افتادن تلویزیون باشیم . راه حلی قطعی برای جلوگیری ازبروز این مشکل وجود ندارد . مگر این که بتوانیم نوسانات برق را تحت کنترل خود درآوریم البته همان طور که مستحضر هستید  امری است کاملا غیر ممکن .

منبع: نمایندگی رسمی ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.