تعمیر تلویزیون ال جی 49LK63000GI

تعمیر تلویزیون ال جی 49LK63000GI ممکن است به دلیل اشکالاتی چون خرابی مین برد، خرابی پنل، پرش تصویر، صدا نداشتن و مواردی از این دست ضروری گردد. اگر شما نیز صاحب این دستگاه هستید و قصد تعمیر آن را دارید در این مطلب با ما همراه باشید تا برخی از خرابی‌ها و شیوه‌های رفع آنها را بررسی کنیم. این تلویزیون از نوع تلویزیون های ال ای دی اسمارت بوده و کیفیت تصویر آن Full HD می باشد. این مدل از تلویزیون ال جی به بلندگوهایی با توان خروجی 20 وات با استاندارد‌های Dolby و Stadium Surround مجهز شده است.

پردازنده این دستگاه 4 هسته‌ای است که به نظر یکی از نقاط مثبت آن به شمار می رود. ال ای دی هوشمند ال جی به دوعدد پورت USB و سه پورت‌ HDMI مجهز است. به طور کلی بروز مشکل در تلویزیون های نسل جدید به دلیل حساسیت و آسیب‌پذیری بیشتر این نوع دستگاه ها نسبت به تلویزیون های قدیمی امری غیرقابل اجتناب است و برای هر تلویزیونی ممکن است مشکل یا مشکلاتی ایجاد شود. تلویزیون ال جی 49LK63000GI نیز از این امر مستثنی نیست. در ادامه برخی از مهمترین تعمیرات تلویزیون را مورد کنکاش قرار می دهیم.

 

  

تعمیر مین‌برد تلویزیون 49LK63000GI

تعمیر مین برد یکی از تعمیرات احتمالی تلویزیون ال جی می باشد. از آنجا که این بخش از دستگاه با تمامی اجزای تلویزیون در ارتباط است، بروز مشکل در هر قسمت ممکن است تعمیر مین برد را به دنبال داشته باشد. این قطعه متشکل از قطعات دیگری همچون مقاومت، آی سی، ترانزیستور، پردازنده و غیره می باشد. هرکدام از این قطعات ممکن است دچار آسیب شده و عملکرد برد را با اختلال مواجه کنند.

عواملی همچون ضربه خوردن ، آب خوردگی تلویزیون و نوسانات برق تأثیر زیادی بر خرابی مین برد دارند. ایراد در مین برد با نشانه هایی همراه است که در صورت مشاهده آنها باید برای تعمیر تلویزیون ال جی 49LK63000GI اقدام کنید. از جمله می توان به خاموش و روشن شدن تلویزیون، صدا نداشتن، قطع شدن تصویر، استندبای شدن دستگاه و مواردی از این دست اشاره کرد.

 

تعمیر فلت تلویزیون ال جی 49LK63000GI

فلت وظیفه انتقال تصاویر به صفحه نمایش را بر عهده دارد. این قطعه که در زیر قاب و جلوی پنل قرار دارد، در صورت وارد شدن هر گونه مایعات به پنل تلویزیون، دچار آسیب شده و فرآیند انتقال تصویر را با اختلال مواجه می کنند. در این شرایط نقطه اتصال فلت به برد خراب شده و تصویری از تلویزیون دریافت نمی شود.

اگر مشکل به این مرحله ختم شود می توان با ترمیم برد آدرس و فلت آبخورده، مشکل را برطرف کرد. اما در صورتی که خرابی پیش آمده به فلت سرایت کند و موجب سوختن خطوط ارتباطی شود، تعمیر فلت امکان پذیر نیست و برای تعمیر تلویزیون ال جی 49LK63000GI باید فلت تعویض شود.

سرویس در محل تلویزیون 49LK63000GI LG

جهت تعمیر تلویزیون ال جی خود می توانید از خدمات سرویس در محل استفاده نمایید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون، جهت رفاه بیشتر شهروندان، تعمیر تلویزیون را در محل انجام می دهد. بنابراین چنانچه مشکلی در تلویزیون خود مشاهده نمودید پس از تماس با مرکز تعمیرات تلویزیون می توانید از کارشناسان درخواست اعزام تعمیرکار به محل را داشته باشید. تعمیر تلویزیون ال جی 49LK63000GI  در محل شامل تعمیر مین برد، پنل، تعمیر صدا، تعمیر برد پاور و غیره می شود.

منبع: نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.