تعمیرات موبایل سامسونگ

خدمات ارائه شده در واحد نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ، محدود به اشکالی خاص نیست و تمامی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را دربر می‌گیرد. تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، تعویض قطعات، بهسازی عملکرد و ترمیم قطعات موبایل های سامسونگ با حضور در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ قابل دریافت است. جهت آشنایی شما کاربران گرامی با خدمات ارائه شده در این مرکز، برخی از تعمیرات موبایل سامسونگ انجام شده در بخش زیر شرح داده می‌شود

تعمیر گلس موبایل سامسونگ:

تعویض گلس، یکی از پرمتقاضی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات موبایل سامسونگ است. شکستگی گلس عموماً به دلیل وارد شدن ضربه به موبایل اتفاق می‌افتد. در غالب موارد به دلیل وارد شدن ضربه ناگهانی به موبایل و یا افتادن گوشی از دست کاربر، گلس دستگاه دچار شکستگی شده و نیازمند تعویض می‌گردد.

در صورت وارد شدن ضربه به گوشی، شکستگی گلس خوشبینانه‌ترین حالتی است که می‌توان برای دستگاه تصور کرد. زیرا تعویض گلس موبایل، در قیاس با تعویض سایر قطعات (نظیر ال سی دی و تاچ) هزینه چندانی ندارد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعویض گلس گوشی با حضور در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ قابل دریافت است.



  تعویض باتری موبایل سامسونگ:

متأسفانه باتری‌ موبایل همچنان جزو آندسته از قطعاتی است که کارکرد خود را با گذشت چند سال، از دست داده و نیازمند تعویض می‌گردد. از این رو توصیه می‌شود پیشنهادات مرتبط با نگهداری از باتری موبایل را جدی گرفته و آنها را بکار گیرید. این کار کمک می‌کند تا باتری موبایل شما دیرتر خراب شده و عمر مفید بالاتری داشته باشد.

در صورت خرابی باتری موبایل خود می‌توانید در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ حضور یافته و جهت عیب‌یابی این بخش از دستگاه خود اقدام نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ، دستگاه شما را بررسی کرده و امکان یا عدم امکان تعمیر باتری آن را با شما در میان می‌گذارند.

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ:

اشکال دیگری که ممکن است کاربران گوشی‌های سامسونگ با آن مواجه شوند، خرابی تاچ است. در صورتی که تاچ گوشی سامسونگ دچار شکستگی و خرابی شده باشد، اقدامات لازم جهت تعویض تاچ گوشی سامسونگ – پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- انجام خواهد شد. در مرکز تخصصی تعمیر موبایل سامسونگ، تعویض تاچ گوشی سامسونگ، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی –که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند- انجام می پذیرد.

اشکالات پیش آمده در تاچ گاه نرم افزاری است که در این صورت پس از بررسی دستگاه توسط کارشناسان تعمیر موبایل سامسونگ، برطرف می‌گردند. کارشناسان نمایندگی تعمیرات موبایل Samsung، پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی‌عیب و نقص را به شما تحویل می دهند.

منبع : نمایندگی سامسونگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.