تعمیر ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی در خانه باعث صرفه‌جویی زیادی در آب و وقت می‌شوند ولی مانند هر وسیله‌ی خانگی دیگری ممکن است خراب شوند. ماشین ظرفشویی ال جی یکی از محصولات پرفروش و البته با کیفیت این کمپانی است که مورد استفاده بسیاری از کاربران خانگی است. اگر چه در ماشین های ظرفشویی ال جی، نوین ترین تکنولوژی ها و فناوری ها –هم در ساخت قطعات و هم در برنامه های شستشو- بکار گرفته شده است اما در این محصول نیز امکان بروز خرابی، به هر دلیل –دستکاری های کاربر، نوسانات برق و .. – وجود دارد.

 

 بروز خرابی در ماشین ظرفشویی ال جی به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین راه برای تعمیر آن، مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه است. تعمیرات ظرفشویی ال جی  یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان عیب یابی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد.

 

تعویض موتور شستشو ماشین ظرفشویی

در صورتی که اشکالات ذکر شده در بخش زیر را در ماشین ظرفشویی ال جی خود مشاهده می کنید این احتمال وجود دارند که تعمیر ظرفشویی ال جی  ما را به تعویض موتور شستشوی این دستگاه رهنمون سازد. اشکالات پیش امده عبارتند از: ماشین ظرفشویی صدای وزوز بلند تولید می‌کند، ماشنی ظرفشویی هنگام کار جیغ می‌کشد، کلاً آب اسپری نمی‌شود.

 

در صورت محرز شدن وجود اشکال در این بخش از دستگاه نیاز است تا مراحل زیر بر ماشین ظرفشویی اعمال گردند: برداشتن سبدها و فیلترها، در آوردن صفحه‌ی زیرین، در آوردن پمپ تخلیه، در آوردن پمپ شستشو، قرار دادن کلیپس فنری وری موتور شستشوی جدید، قرار دادن بست‌های فلزی جدید و وصل کردن شیلنگ‌ها، اتصال دوباره سیم‌ها و نصب پمپ تخلیه، نصب میکروسویچ آنتی فلود و پنل زیری. تمامی این خدمات توسط کارشناسان مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی  ارائه می گردد.

 

 


 تعویض درب قفل ماشین ظرفشویی ال جی

جهت تعویض درب قفل ماشین ظرفشویی ال جی می بایست مراحل ذکر شده در بخش های اتی توسط کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی  بر روی دستگاه پیاده گردد: در آوردن پنل جلوی درب، جدا کردن کابل‌های پنل، تعویض قفل درب، قرار دادن سیم‌ها سرجایشان و بستن پنل کنترل، برداشتن پنل بالایی، در آوردن گیره، جایگزین کردن گیره درب. تمامی این موارد می بایست توسط کارشناسان تعمیر ظرفشویی ال جی  انجام شود و دارندگان دستگاه در صورت نداشتن مهارت و دانش تخصصی این کار، از انجام آن خودداری نمایند.



 

تعویض هیتر ماشین ظرفشویی ال جی

غالب ماشین‌های ظرفشویی از جمله ماشین ظرفشویی ال جی دارای المنت فلو-تروس یا المنت مرسوم در قسمت پایین محفظه هستند. وظیفه این هیتر گرم کردن آب است. این هیتر ممکن است دچار ایراد شود و این را می‌توان از طریق ارور ظاهر شده در پنل یا خوب شسته نشدن ظروف فهمید. اگر لازم است که هیتر فلو-تروس ماشین ظرفشویی را عوض کنید توصیه این است که این کار را به کارشناسان تعمیر ظرفشویی ال جی  بسپارید.

 

مراحل لازم جهت تعویض هیتر ماشین ظرفشویی ال جی عبارت است از: قرار دادن ماشین ظرفشویی به پشت، در آوردن صفحه‌ی زیرین، در آوردن سنسور آنتی-فلود، در آوردن پمپ و هیتر، جدا کردن هیتر از لوله‌ها، جایگزین کردن هیتر. با این کار تعویض هیتر ماشین ظرفشویی ال جی به پایان می رسد. تنها در ادامه می بایست بقیه چیزها را دوباره به ترتیب از آخر نصب کنید. یعنی پمپ و سنسور آنتی-فلود و در نهایت صفحه زیری را نصب کنید. توصیه می شود این اقدامات را به متخصص تعمیر ظرفشویی ال جی  بسپارید.

منبع: نمایندگی ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.