تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با این محصول به متقاضیان است. دارندگان انواع ماشین‌های لباسشویی ال جی می‌توانند با بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در این دستگاه‌ها، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی  ال جی  تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.

 (شایان ذکر است غالب سرویس های مرتبط با تعمیر لباسشویی ال جی بصورت سرویس در محل ارائه می گردد زیرا ابعاد بالای این دستگاه امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است. (مگر درشرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه وجود داشته باشد). برخی از تخصصی ترین و رایج ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی عبارتند از تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد، تعویض کمک، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و ….


 


1- آبگیری نکردن ماشین لباسشویی و یا شروع آبگیری پس از شروع یک برنامه

در این شرایط توصیه کارشناسان تعمیرات ماشین لباسشویی بررسی موارد زیر است:

 

بررسی این مسئله که آب ورودی باز باشد.

بررسی فیلتر ورودی آب بر روی شیر برقی که آشغال نگرفته باشد.

شیر برقی را بررسی نمایید و اگر برد به آن فرمان داده باشد بر روی ورودی های آن ولتاژ برق را باید داشته باشید.

این احتما نیر وجود دارد که برد دچار خراب شده باشد.

احتمال دیگر مربوط به خرابی هیروستات است.

در اینگونه موارد خطاهای نمایش داده شده توسط دستگاه می تواند در عیب یابی صحیح دستگاه کمک کند.

 

 


 2-تخلیه نکردن ماشین لباسشویی در پایان برنامه شستشو

 کارشناسان مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی توصیه می کنند با بروز این اشکال، این موارد را بررسی کرده و جهت رفع اشکالات پیش امده اقدام می‌نمایند. چک و بررسی فیلتر موجود در پایین سمت راست مربوط به پمپ تخلیه، عدم تاخوردگی شیلنگ خروجی و در نهایت باز بودن راه فاضلاب و راه آب خروجی.

 

3-باز نشدن در ماشین لباس شویی علی‌رغم تمام شدن برنامه شستشو

 در صورت بروز این اشکال کارشناسان تعمیرات ماشین لباسشویی این موارد را محتمل می دانند: خرابی قلاب در ماشین لباس شویی، خرابی میکروسویچ یا قفل الکترونیکی در ماشین لباس شویی، وجود اشکال در اتصالات مربوط به قفل، فعال بودن حالت Rinse Hold و در نهایت وجود اشکال در پمپ تخلیه با برد در صورت وجود آب در ماشین لباسشویی.

 

4-لرزش غیرعادی ماشین لباس شویی در زمان خشک کردن

در صورت بروز این اشکال کارشناسان مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی این موارد را محتمل می دانند: تراز نشدن صحیح دستگاه و وجود شیب، نیاز به تعویض بلبرینگ های دستگاه، همگن و هم‌وزن نبودن لباس های موجود در دستگاه (سبک و سنیگن بود لباس‌ها؛ مثلاً قرار دادن حوله با لباس حریر نازک)، ضرورت تعویض کمک‌های لباسشویی

 

5-سفیدک زدن البسه

 رفع این اشکال با بررسی این موارد امکانپذیر است: مناسب بودن یا نبودن پودر استفاده شد، زیاد بودن میزان پودر استفاده شده، عدم انتخاب برنامه مناسب و سازگار با لباس، نیاز دستگاه به جرمگیری.


منبع: مرکز سخت افزار ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.