تعمیرات آل این وان دل

نمایندگی تعمیر all in one را به عنوان یک مرکز تعمیراتی حرفه ای و تخصصی در حوزه آل این وان در نظر داشته باشید. همه ما به خوبی می دانیم که  Aio ها ساختاری منحصر و پیچیده دارند و به راحتی نمی توان برای تعمیر و ترمیم آنها وارد عمل شد. این دستگاه ها شکل ظاهری مشابهی با سایر سیستم های رایانه ای دارند، اما در حقیقت بسیار حساس تر و پیچیده تر هستند. به همین دلیل برای تعمیر آنها هرگز نباید از هر مرکز مدعی تقاضای کمک کنید. در نمایندگی تعمیر all in one همه امکانات و تسهیلات لازم برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم این دستگاه ها فراهم است.

 در این نمایندگی که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، تمام آل این وان ها در برند های مختلف بررسی و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آنها مرتفع خواهد شد. تعمیرکاران و تکنسین های این مرکز تعمیراتی در حوزه کاری خود تجربیات بسیار فراوانی دارند و به راحتی می توانند مشکل موجود را شناسایی و برطرف سازند. تمام سرویس های نمایندگی تعمیر آل این وان دل  همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.



عیب یابی مانیتور آل این وان دل

در صورتی که بخواهیم نتیجه حاصل از تعمیر مانیتور آل این وان دل رضایت‌بخش باشد، می بایست پارامترهای ضروری و بایسته در مهم‌ترین مرحله تعمیرات، -یعنی مرحله «عیب یابی آل این وان»- با دقت هر چه تمام‌تر اجرا و رعایت شوند. عیب یابی تخصصی آل این وان، نقشی بسزا در تشخیص درست اشکال پیش آمده و در نتیجه تعمیر صحیح آن دارد. از اینرو در مرکز تعمیرات آل این وان Dell، بر این مرحله –مرحله عیب یابی – و طی صحیح آن تأکید ویژه ای می شود.

 

اگر مانیتور آل این وان شما نیز در طول روزهای اخیر دچار اختلال و خرابی در عملکرد گشته است می‌توانید با توجه به موارد درج شده در بخش زیر عیب یابی و تعمیر آن را انجام دهید. توصیه می‌شود در صورتی که دانش و مهارت این کار را ندارید از دستکاری دستگاه خودداری کرده و با یکی از مراکز تخصصی تعمیرات آل این وان دل تماس بگیرید.

 

  گردگیری فن آل این وان دل

تجمع گرد و غبار در فن آل این وان دل می تواند به دلایلی چون وجود گرد و غبار، حیوان خانگی و سایر ذرات در محلی که آل این وان را قرار داده اید، اتفاق بیفتد. اگر فن با سرعت بالا بچرخد، وجود گرد و غبار در قطعات فن و سایر اجزای دستگاه ممکن است سبب افزایش شدید دما در این دستگاه گردد. در چنین شرایطی کارشناسان تعمیر فن آل این وان دل توصیه می کنند نسبت به گردگیری ابتدایی فن اقدام کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال نمایید.

 

  • کامپیوتر را خاموش نمایید.
  • اجسامی که در کنار آل این وان هستند را دور کنید.
  • دریچه های فن را در امتداد لبه های پشتی دستگاه پیدا کنید. بعضی از دریچه ها در بالا و پایین قاب پشت آل این وان، قرار دارند.
  • از جاروبرقی برای حذف گرد و غبار از فن موجود در پشت آل این وان استفاده کنید.
  • کامپیوتر را روشن نمایید.
  • اگر سر و صدای فن از بین رفته است، مشکل حل شده است.
  • اگر فن هنوز پر سر و صدا باشد، به مرحله بعدی بروید و آخرین درایور سخت افزار گرافیکی را نصب کنید.

 

 

شایع‌ترین علل خرابی کارت گرافیک آل این وان دل

همانگونه که گفته شد کارت گرافیک GPU واحدی است که وظیفه رندرینگ یا نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایشگر کامپیوتر را بر عهده دارد. بروز خرابی در کارت گرافیک آل این وان به دلیل ارتباط مستقیم عملکرد این قطعه با صفحه نمایش کامپیوتر، می‌بایست به سرعت مرتفع گردد زیرا وجود اشکال در آن عملاً دستگاه را بلااستفاده می کند.

 

تجربه ثابت کرده یکی از اصلی ترین عللی که تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل و البته سایر قطعات سخت افزاری این دستگاه را سبب می‌گردد، حرارت و رطوبت ناسازگار با دستگاه است. قرار گرفتن دستگاه در موقعیتی با درجه حرارت نامناسب، باعث خرابی مهمترین قطعه کارت گرافیک یعنی GPU میگردد. علاوه بر این در چنین شرایطی احتمال جداشدگی برد و خرابی IC نیز وجود دارد. در هر حال توصیه می‌شود با شناخت صحیح سازوکار کارت گرافیک آل این وان دل، از پیش آمدن شرایطی که سبب خرابی آن می‌گردد پیشگیری نمایید.

منبع: نمایندگی دل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.