تعمیر ال ای دی ال جی

اگر تلویزیون ال ای دی ال جی شما در طول روزهای اخیر، دچار اختلالاتی در تصویر و یا خرابی‌هایی در بخش سخت افزار گشته است می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر ال ای دی ال جی، آن را تعمیر نمایید. در این میان، اگر به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویسِ «تعمیر در محل تلویزیون ال جی» است. در این سرویس، کارشناسان ما خود در محل حضوریافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را مرتفع می‌سازند.

 تعمیر ال ای دی ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی های سازنده انجام می پذیرد. از این رو بی هیچ اغراقی می توان مدعی ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED ال جی بود.


تعمیر خرابی بک لایت ال ای دی ال جی

یکی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در تلویزیون های LED، خرابی بک لایت است. در تعمیر ال ای دی ال جی، بخش بک لایت، در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود.

 (در غالب تعمیرات بک لایت تلویزیون به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل در مراکز تعمیر ال ای دی ال جی عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و پنل جدیدی جایگزین پنل قبلی می شود). شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه و یا سایر سرویس های تعمیرات تلویزیون ال جی به نمایندگی ال جی مراجعه نمایید.


 

تعویض ال ای دی ال جی

تعویض ال ای دی ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی معمولاً گزینه انتخابی آندسته از افرادی است که سطح بالای خرابی ایجاد شده، امکان تعمیر ال ای دی ال جی شان را منتفی می سازد. در مواردی نیز دارنده دستگاه متوجه می شود که هزینه تعمیر پنل معیوب، چیزی برابر با هزینه خرید یک پنل جدید است، بنابراین تصمیم به تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی می گیرد. 

به طور کلی بد نیست بدانید در صورت شکستگی پنل تلویزیون ال جی و الیته سایر تلویزیون ها، امکان تعمیر وجود ندارد و تنها گزینه پیش رو، تعویض پنل شکسته است. می توان گفت تعمیر ال ای دی تلویزیون ال جی از خطوط قرمز حوزه تعمیرات تلویزیون است. چرا که هم هزینه بالایی می طلبد و هم قطعات جایگزین این دستگاه غالباً در دسترس نیست و از سوی شرکت های سازنده عرضه نشده است. 

منبع: نمایندگی تلویزیون ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.