شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ

مسئله‌ای که وجود دارد آن است که جوهر و تونر مصرفی موجود در این کارتریج پس از مدتی تمام می شود که در این شرایط دو راه پیش روی کاربر وجود خواهد داشت. یک تعویض کامل کارتریج (و استفاده از یک کارتریج نو) و دوم بسنده کردن به شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ. گزینه انتخابی عموم کاربران در این میان، شارژ کارتریج پرینتر است.

زیرا تهیه یک کارتریج نو و جایگزین کردن آن، هزینه نسبتاً بالایی می‌طلبد. مسئله شارژ کارتریج تا بدان جا پیش رفته که حتی شرکت‌های سازنده پرینتر، اقدام به تولید پرینترهایی با قابلیت داشتن مخزن جوهر کرده‌اند. مخزن جوهر یا CISS از تعدادی مخزن جوهر با لوله های متعدد تشکیل شده است که بارها و بارها می توان آنها را شارژ کرد. در هر حال سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج انواع پرینتر با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر قابل دریافت است.


نکات مهم درباره شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ


نخستین نکته درباره شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ آن است که حتماً این کار می‌بایست توسط کارشناسان و اشخاص کاربلد انجام شود. در غیر اینصورت امکان آسیب به سایر قطعات اصلی دستگاه وجود دارد. در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویس شارژ کارتریج پرینتر Samsung در محل استفاده کرد. نکته دیگر آنکه پس از اتمام تونر موجود در پرینتر، حتماً جهت شارژ آن اقدام کرد و این کار را به تأخیر نیانداخت.

 بد نیست بدانید تا زمانی که کاست یا بدنه اصلی کارتریج سالم باشد می توان به طور نامحدود و به تعداد دفعات زیاد آن را شارژ کرد. اما اگر بدنه اصلی یا کاست دچار مشکل شود دیگر نمی توان آن را شارژ  و از آن دوباره استفاده نمود. نکته آخر آنکه جهت شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ خود صرفاً از موادی استفاده نمایید که از کیفیت و سازگاری آنها مطمئن هستید چراکه جوهرهای تقلبی موجود در بازار اگرچه به ظاهر مقرون بصرفه‌تر  و ارزان‌تر هستند اما می توانند صدمه زیادی به پرینتر وارد کنند.


 
 تفاوت کارتریج پرینتر جوهرافشان و پرینتر لیزری سامسونگ


کارتریج جوهر افشان:

 کارتریج های جوهرافشان، از جوهری که به شکل مایع است برای تأمین رنگ پرینتر استفاده می کند. کارتریج های جوهر افشان همانگونه که از عنوان آنها پیداست برای پرینتر های جوهر افشان استفاده می شود. کارتریج پرینترهای جوهرافشان در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و زرد وجود دارد. در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است. کلیه سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ توسط کارشناسان نمایندگی سامسونگ ارائه می گردد.

 

کارتریج پرنیتر لیزری:

کارتریج های لیزری همانگونه که از نام آنها پیداست برای پرینترهای لیزری مورد استفاده قرار می گیرد . این کارتریج ها برای تأمین رنگ پرینتر از پودر مخصوصی به نام تونر استفاده می کند. کارتریج لیزری در پرینترهای سیاه و سفید، به صورت تک رنگ (مشکی) یا مونوکروم وجود دارد. این کارتریج همانگونه که اشاره شد برای پرینترهای مونوکروم یا سیاه و سفید استفاده می شود. برای پرینترهای لیزری رنگی معمولا ۴ عدد کارتریج لیزری وجود دارد که از تونرهای رنگی مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می کند. کلیه سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج چاپگر سامسونگ (لیزری سیاه و سفید و رنگی) توسط کارشناسان مرکز شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ ارائه می گردد.

منبع: نمایندگی پرینتر سامسونگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.