آموزش تعمیرات دستگاه کپی

دوره آموزش تعمیرات دستگاه کپی زیر نظر تعمیرکار ارشد فتوکپی بطور مستمر برگزار میشود. در کارگاه های آموزش تعمیرات دستگاه کپی، انواع دستگاه های کپی رومیزی، کپی ایستاده و فتوکپی رنگی برای تمرین موجود است. آموزش تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا، آموزش تعمیرات فتوکپی شارپ، آموزش تعمیرات کپی ریکو و آموزش تعمیرات فتوکپی توشیبا ، آموزش تعمیرات فتوکپی سامسونگ ، آموزش تعمیرات فتوکپی کانن آموزش تعمیرات فتوکپی برادر از مثالهای کلاس می باشد. آموزش تعمیرات دستگاه کپی در این مرکز با بکارگیری تجهیزات مدرن و ابزارآلات ریکاوری درجه یک انجام می گردد .

 

شما عزیزان می توانید با ثبت نام در دوره های آموزشی فوق صاحب مدارکی معتبر و دانشی به روز گردید . بطور کل دوره آموزش تعمیرات دستگاه کپی شامل شناخت بخش های مکانیکی و عیب یابی قطعات مصرفی و اصول سرویس این دستگاهها می باشد. دستگاه های فتوکپی در کارگاه های این مجموعه کاملا تشریح شده و کاراموز عملا زیر نظر تعمیرکار فتوکپی این قطعات را بررسی میکند. با تمرین روی دستگاه فتوکپی ایستاده و فتوکپی رنگی می توانید بهترین نتیجه را بدست اورید.



دانلود کتاب آموزش تعمیر دستگاه کپی


کتاب آموزش تعمیر دستگاه کپی، یک فایل pdf است که اطلاعاتی کاملی را در مورد روند تعمیرات این محصول در خود جای داده است. مطالب این کتاب، شامل توضیحاتی در مورد مشکلات رایج دستگاه فتوکپی بوده و کاربران می توانند با مطالعه آن، اطلاعات جامعی در مورد این محصول به دست آورند.

 

گفتنی است نکات و روش های ارائه شده در این کتاب، حاصل تجربه و دانش تکنسین های مجرب تعمیرات کپی در مرکز سخت افزار ایران بوده و یکی از معتبر ترین منابع اطلاع رسانی در مورد ماشین های اداری به شمار می رود. شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت مرکز سخت افزار ایران و کلیک بر روی لینک دانلود کتاب آموزش دستگاه کپی ، این کتاب را دانلود کرده و از مطالب مفید و کاربردی آن بهره مند گردید.

  


هزینه دوره آموزشی


همانطور که اشاره شد، دوره های آموزش تعمیرات دستگاه کپی در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می گردد. هزینه دوره آموزشی با توجه به سطح آن متفاوت است و در سطوح مختلف براورد شده است. پیش تر اشاره کردیم که دوره های تخصصی، مربوط به آموزش تعمیرات و روش های تعمیر و تعویض قطعات است. در این دوره ها از تجهیزات و ابزار تعمیراتی استفاده می شود و تکنسین های مجرب ، مسئول آموزش نکات و سرفصل ها هستند.

 بدیهی است که با توجه به نکات ارائه شده، هزینه این دوره نسبت به دوره عمومی بالاتر می باشد. مدیریت مرکز سخت افزار ایران هزینه دوره آموزشی تعمیرات دستگاه کپی را به گونه ای مقرر کرده که کاربران بتوانند ضمن شرکت در این دوره ها، حداکثر بهره را از آنها ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می توانید با تیم پشتیبانی نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.